انجمن ورزش های افراد با هوش میانه

(معلولین با معلولیت ذهنی)

انجمن ورزش های افراد با هوش میانه

(معلولین با معلولیت ذهنی)

دومین همایش پیاده روی خانوادگی ورزش و تندرستی 

 

 

 

 در این مراسم لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی، پرویزی، مسئول آموزش و پرورش استثنایی تهران، عسگری،معاون تربیت بدنی شهرداری تهران، امیرآبادی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، شهریاری، معاون ورزش همگانی فدراسیون در کنار ورزشکاران دارای معلولیت ذهنی و خانواده های آنها حضور داشتند. 

 

 

 

دومین همایش پیاده روی خانوادگی به همت انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه و با همکاری فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، آموزش و پرورش استثنایی تهران، بهزیستی استان تهران و شهرستان ری، انجمن های غیر انتفاعی و مراکز توان بخشی ، سازمان نوسازی عباس آباد و سازمان میادین میوه و تره بار به میزبانی پارک طالقانی و پارک آب و آتش برگزار شد. 

 

ورزشکاران حاضر در این برنامه با انجام حرکات ورزشی و پیاده روی در مسیر پارک طالقانی، ازپل طبیعت عبور کرده و وارد پارک آب و آتش شدند و  ادامه برنامه های ورزشی را در پارک آب و آتش انجام دادند. 

افتخاری با تشکر از تدارک این برنامه، حمایت خود را از حرکت های آغاز شده برای ورزش معلولین ذهنی اعلام کرد و سایر مسئولین شرکت کننده نیز ضمن ابراز خرسندی از از حضور در این همایش، از تداوم فعالیت های آغاز شده حمایت کردند و قول دادند تا هر گونه همکاری لازم را با انجمن و فدراسیون در این زمینه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.